[2187] Nowy post: Gdy kochamy


Fangirl przedstawia G5. blessing/curse

Czułam, że to wydarzenia poprzedniego dnia tak mnie przytłaczają, jednak nie rozumiałam, dlaczego. Wcześniej relacja z Henrykiem była moją siłą napędową, życie było piękniejsze, a ja sama – lżejsza. A teraz? Emocje i myśli ciążyły na mnie jak worek kamieni. Z tego wszystkiego zapomniałam o kartkówce z historii, którą mieliśmy rozpocząć dzień – zdziwiłam się, gdy nauczycielka kazała nam wyjąć kartki. [...] Cieszyłam się z faktu, że jestem słuchowcem i że to właśnie Henryk jest moim korepetytorem; te dwie rzeczy złożyły się na to, że – chociaż nie pamiętałam o kartkówce – byłam przygotowana. Pamiętałam każde słowo usłyszane od niego podczas ostatnich korepetycji i choć mogło to przeobrazić się w moje przekleństwo, tym razem było naprawdę przydatne.

Kategoria:  Obyczajowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X